Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Witaj na forum Riders Of The Rising Sun...

» Jeśli jeszcze nie jesteś naszym użytkownikiem, dołącz do nas i zarejestruj się już teraz!
» Osoby które są chętne aby wstąpić do klubu zapraszamy do działu "nabory".
» Osoby które są w klubie mają dostęp do ukrytych działów i funkcji forum.


» Nowy dział - GRAND THEFT AUTO V

#73 4 maja 2016 (15:32)

Salusik
ROTRS
Skąd: Kielce
Data rejestracji: 24 grudnia 2010
Liczba postów: 2,427

Odp: Need For Speed [2015]

Loga apple nie mogłeś odtworzyć, a takie cuda porobiłeś? Jak tylko kupię NFSa to daje Ci passy i robisz mi taki Undead Army jak u siebie


Hollywood_Undead_2.jpg

Online

Reklama

#74 4 maja 2016 (16:10)

Zenek
USER
Data rejestracji: 23 grudnia 2010
Liczba postów: 339

Odp: Need For Speed [2015]

Spoczko big_smile

Logo Apple to jabłko i kurde lipton z tym, w NFS W też mi nigdy nie wychodziło xd

Offline

#75 5 maja 2016 (10:16)

C4M3L3ON
ROOT ADMIN
Skąd: From the Hell
Data rejestracji: 7 grudnia 2010
Liczba postów: 2,354
WWW

Odp: Need For Speed [2015]

Ooo skusiłeś się na zakup? Daj nicka na origin

Offline

#76 5 maja 2016 (10:27)

Zenek
USER
Data rejestracji: 23 grudnia 2010
Liczba postów: 339

Odp: Need For Speed [2015]

Zenusio w tej chwili, zapraszaj

Offline

#77 12 stycznia 2017 (15:39)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 485

Odp: Need For Speed [2015]

Jakiś czas temu ukończyłem główny wątek fabularny, skończyłem niektóre misje poboczne (Eddie's Challenge) i zdobyłem większość osiągnięć w grze, także podzielę się z Wami taką krótką, luźną recenzją (a właściwie wrażeniami z gry) Need For Speed'15.

1. Wątek fabularny
Mówiąc krótko - ujdzie. Mimo iż spędzamy czas z ekipą, wszyscy z niej są toksyczni wobec siebie. Obgadują innych za ich plecami, czy jak ktoś powiedzmy lubi drift, to druga osoba na to "XDD drift jest dla frajerów lol". Każdy z bohaterów jest na swój sposób popieprzony, np. Amy i jej pasja do tuningu. Również każda osoba ma swojego "idola" do którego (mówiąc kolokwialnie) wali konia gdy usłyszy jego  imię lub nazwisko. Co ciekawe, każdy chce się spotkać ze swoim idolem, ale to my musimy zrobić szum wokół nich by ich do siebie przyciągnąć, co jest kompletnie głupie, bo to nie my walimy konia do nich, tylko nasz współtowarzysz. Dłużej zajmuje robienie o sobie głośno, niż jazda z ikoną. Przeważnie jest to jeden wyścig lub dwa i jakaś cutscenka. Luźne przejście wątku zajęło mi około 20h.

2. Oprawa wizualna
Mówiąc krótko - ładnie. Wrażenie robi gra świateł i cieni. Wszystkie światła z pobliskich latarni wyglądają bardzo realistycznie. Niestety widać, że twórcy chcieli zamaskować niektóre elementy pod osłoną nocy. Na przykład gra renderuje dalekie horyzonty w gorszej jakości i z rozmyciem. Czasami zdarza się że gdy ze wzniesienia spojrzymy na miasto to widać randomowo ułożone kropki światła imitujące latarnie, małe punkty światła na wieżowcach, a gdy spojrzymy na ulice to niektóre z nich się nie renderują przez co jest czarna przestrzeń pomiędzy budynkami. Ciągle pada deszcz co jest uciążliwe ale też dziwne, bo twórcy ponoć wzorowali miasto na L.A. a wiadomo, że w Californi nie pada tak często deszcz. Niestety gdy np. podczas pościgu jeździmy z dużą prędkością to światła bardzo mocno migocą, są jeszcze przebłyski niebieskiego światła przy gubieniu i czerwonego światła przy startowaniu pościgu, ciągle pada deszcz i informacje HUDa są praktycznie na całym ekranie przez co można dostać oczopląsu czy zgubić się na trasie. Modele samochodów są odyebane perfekcyjnie.

3. Oprawa audio
Soundtrack jest beznadziejny dla mnie. Owszem, znajduje się w nim kilka dobrych utworów, jednakże większość są to ujowe drums'n'bass, trap, czy techniawy. Samochody brzmią dobrze, jednak brakuje mi mocniejszego dźwięku dawania w pizde w tunelu (wiecie, ten dźwięk co się odbija od ścian tunelu i wgl).

4. Rozgrywka
Mapa jest zaprojektowane dobrze, jednak jest za bardzo rozciągnięta, w środku jest pustka wypełniona wodami. Dla mnie jest za mało miejska, więcej jest terenów górzystych, gdzie mało jest jakichkolwiek budynków. Najbardziej brakuje mi możliwości wjazdu do dzielnicy z wieżowcami (co ciekawe, na mapie widać, że w tamtym miejscu są magazyny). Mimo iż gram te 20+ godzin to dalej nie znam mapy na pamięć, a taką mapę z GTA V znałem całą na pamięć właśnie po 20+ godzinach. Model jazdy jest tragiczny mimo iż można zmieniać go w kryjówce. Wzięto go z MW'12 i Rivals, czyli takich burnoutów wśród NFSów. Czasami blokuje się możliwość skrętu co jest bardzo denerwujące, bo gdy jedziesz te 300 km/h i chcesz nagle skręcić to się okazuje że taki uj i walisz w barierkę. AI jest strasznie oskryptowane. Tak samo jak w GTA V, nagle im się zachce skręcić na pas, na którym jedziesz. Poruszają się także z dużą prędkością po mieście i nawet jak jedziesz im na czołówkę to nie zatrzymają się.

5. Sprawy techniczne
Na moim sprzęcie gra działa na ultra w nieco ponad 60FPS. Jest dobrze zoptymalizowana (wywaliło mnie tylko jeden raz) i nie spotkałem większych błędów, czy glitchy. Czasami przy prędkościach przekraczających 300km/h gra lubi zgubić parę klatek, co jest nieco uciążliwe.

Podsumowując, NFS'15 jest takim mocnym średniakiem. Dla mnie 6,75/10.

Ostatnio edytowany przez Adrian98PL (12 stycznia 2017 (15:44))

Online

Stopka

▲ W GÓRĘ  |  2010-2017 © ROTRS.pl All rights reserved. DESIGNED BY NITRODESIGN.EU