Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Witaj na forum Riders Of The Rising Sun...

» Jeśli jeszcze nie jesteś naszym użytkownikiem, dołącz do nas i zarejestruj się już teraz!
» Osoby które są chętne aby wstąpić do klubu zapraszamy do działu "nabory".
» Osoby które są w klubie mają dostęp do ukrytych działów i funkcji forum.


» Nowy dział - GRAND THEFT AUTO V

#9 6 lipca 2015 (19:22)

POINTMAN
MODERATOR
Skąd: Zamość aka. ZMC
Data rejestracji: 11 grudnia 2010
Liczba postów: 4,404

Odp: Need For Speed [2015]

hm... czyli...
"- mimo iż gra wymaga stałego połączenia, istnieje tryb single player, w którym nie mogą dołączyć do Ciebie inni gracze. Możesz również prowadzić tryb kariery ze swoimi przyjaciółmi;
- brak manualnej skrzyni biegów
- muzyka hip-hop i trap
- jedyną platformą na którą będzie nfs to origin"

ta, R.I.P. NFS, już mnie to dalej nie interesuje...


WoT:(Pref. EU1) Pointman0 | Armored Warfare: Pointman0 |Steam: POINTSHADOW
3RIDE4LIFE!87642050244034697145.png

Online

Reklama

#10 6 lipca 2015 (19:37)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 485

Odp: Need For Speed [2015]

POINTMAN napisał/a:

hm... czyli...
"- mimo iż gra wymaga stałego połączenia, istnieje tryb single player, w którym nie mogą dołączyć do Ciebie inni gracze. Możesz również prowadzić tryb kariery ze swoimi przyjaciółmi;
- brak manualnej skrzyni biegów
- muzyka hip-hop i trap
- jedyną platformą na którą będzie nfs to origin"

ta, R.I.P. NFS, już mnie to dalej nie interesuje...

Co do muzyki to informacje te bazują na potwierdzonych utworach, które można było usłyszeć w trailerze, treaserze oraz gameplayu. Mogą dodać inne gatunki, kto wie. W SimCity na początku też gra wymagała stałego połączenia nawet jak grałeś w pojedynkę, jednak gracze się zbuntowali i wywarli nacisk na studiu, które zrobiło wersję offline. Więc offline to tylko kwestia chęci/nacisku graczy. Sam gram na automacie, więc nie robi mi to różnicy, ale fakt dla bardziej wymagających graczy jest to spory minus. Steam ma gówniane serwery, tak samo jak origin, więc nie widzę tu "dominacji" jednej z obydwu platform, zresztą dla EA NFS jest ich własnym dobrem, więc jaki sens jest dawać grę na platformę konkurencji?

Ostatnio edytowany przez Adrian98PL (6 lipca 2015 (19:38))

Online

#11 6 lipca 2015 (19:41)

NanoXen
ROTRS
Data rejestracji: 21 kwietnia 2011
Liczba postów: 234

Odp: Need For Speed [2015]

POINTMAN napisał/a:

- mimo iż gra wymaga stałego połączenia, istnieje tryb single player, w którym nie mogą dołączyć do Ciebie inni gracze.

to rozumiem, że będzie i multiplayer jak i single całkowicie bez obcych - czyli pozytywnie

a wymagane połączenie z internetem - nic strasznego wink

Ostatnio edytowany przez NanoXen (6 lipca 2015 (19:42))

Online

#12 5 sierpnia 2015 (11:39)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 485

Odp: Need For Speed [2015]

Dwa nowe filmiki prosto z Gamescomu! Jak widać na trailerze będzie m.in. RX7 i Diablo, a na konferencji było widoczne również AE86.



Ostatnio edytowany przez Adrian98PL (5 sierpnia 2015 (11:47))

Online

#13 5 sierpnia 2015 (12:57)

POINTMAN
MODERATOR
Skąd: Zamość aka. ZMC
Data rejestracji: 11 grudnia 2010
Liczba postów: 4,404

Odp: Need For Speed [2015]

LoL, Ken Block teraz juz nie z seria Dirt tylko NFS i do tego fabula ze niby po nocy lamie prawo na miescie? ale pojechali XD


WoT:(Pref. EU1) Pointman0 | Armored Warfare: Pointman0 |Steam: POINTSHADOW
3RIDE4LIFE!87642050244034697145.png

Online

#14 5 sierpnia 2015 (13:23)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 485

Odp: Need For Speed [2015]

POINTMAN napisał/a:

LoL, Ken Block teraz juz nie z seria Dirt tylko NFS i do tego fabula ze niby po nocy lamie prawo na miescie? ale pojechali XD

Lol, Ken już dawno podpisał umowę z EA, że będzie ich twarzą. W No Limits na urządzenia przenośne już były te jego wozidła. Block jest ikoną stylu, czyli drifty, skoki itp. a ikoną outlaw jest Morohoshi San, czyli wybierając "przygodę z nim" będziemy spierniczać przed policją.

Online

#15 5 sierpnia 2015 (15:11)

POINTMAN
MODERATOR
Skąd: Zamość aka. ZMC
Data rejestracji: 11 grudnia 2010
Liczba postów: 4,404

Odp: Need For Speed [2015]

cos mi to przypomina yikes

pro_street_career_map.jpg
pro-street_152075-1920x1080.jpg


WoT:(Pref. EU1) Pointman0 | Armored Warfare: Pointman0 |Steam: POINTSHADOW
3RIDE4LIFE!87642050244034697145.png

Online

#16 15 sierpnia 2015 (12:14)

POINTMAN
MODERATOR
Skąd: Zamość aka. ZMC
Data rejestracji: 11 grudnia 2010
Liczba postów: 4,404

Odp: Need For Speed [2015]

Aż dziwne że TSV tego pierwszy nie dał yikes

Od siebie co bym powiedział:
1. Jak gość wspomniał to jakaś wczesna wersja testowa była, więc nie wszystko w niej jeszcze było(a miało byc jeszcze więcej tuningu wizualnego i mechanicznego).
2. Jak też gość wspomniał, można włączyć i wyłączyć drift przy hamowaniu(czyli znów Burnout mode) ale różnica w prowadzeniu auta do driftu oraz do gripu jest odczuwalna(to 2 będzie się krócej "ślizgało").
3. Model jazdy jaki jest najlepiej widać na filmiku z testu Grip, bo gość zmienia kamery więc jest nieco więcej pokazane jak się auto zachowuje.


WoT:(Pref. EU1) Pointman0 | Armored Warfare: Pointman0 |Steam: POINTSHADOW
3RIDE4LIFE!87642050244034697145.png

Online

Stopka

▲ W GÓRĘ  |  2010-2017 © ROTRS.pl All rights reserved. DESIGNED BY NITRODESIGN.EU