Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Witaj na forum Riders Of The Rising Sun...

» Jeśli jeszcze nie jesteś naszym użytkownikiem, dołącz do nas i zarejestruj się już teraz!
» Osoby które są chętne aby wstąpić do klubu zapraszamy do działu "nabory".
» Osoby które są w klubie mają dostęp do ukrytych działów i funkcji forum.


» Nowy dział - GRAND THEFT AUTO V

#1 28 maja 2015 (13:50)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 487

Need For Speed [2015]

Po dodatkowym roku czekania na nową odsłonę Need For Speed, w końcu doczekaliśmy się jej zapowiedzi. W tym roku mija 20-lecie serii, dlatego Ghost Games zrobiło coś specjalnego - nowa odsłona będzie reboot'em całej serii i będzie się po prostu nazywała Need For Speed. Będzie to jedyna gra z serii NFS, która nie została cyklicznie wydana co rok, a na jej stworzenie potrzeba było 2 lat.

Dziś zbierzemy informacje dotyczące nowej odsłony.

21 maja o godz. 18 na światło dzienne wyszedł pierwszy, bardzo krótki treaser produkcji Ghost Games. Można na nim ujrzeć nocną metropolię (po charakterystycznych budynkach, można stwierdzić iż jest to Los Angeles, a na tablicach rejestracyjnych widnieje napis "california") oraz nielegalny wyścig wraz z pościgiem policji. Gdy dokładnie się przyjrzymy zauważymy auta, takie jak: BMW 125i coupé [E82], Ford Crown Victoria (policja), Ford F-150, Ford Mustang' 15,  Nissan 180SX, Nissan Skyline 2000 GT-R, Porsche 911 oraz Subaru BRZ. Warto podkreślić, że cały treaser został nakręcony w grze, a silnik graficzny to podkręcony Frostbite, na którym powstaje Star Wars: Battlefront.

Według tego co podano na oficjalnej stronie NFS, gra będzie posiadała bogate opcje modyfikacji aut, autentyczną miejską kulturę motoryzacyjną i wciągającą fabułę w otwartym, nocnym świecie. Twórcy również współpracują z Speedhunters.


Dzisiaj na stronie Amerykańskiego Xbox Marketplace została przypadkowo podana premiera nowego NFSa. Ta ma się odbyć 3.11.15 r. Dodatkowo można było wyczytać, iż najnowszy Need for Speed będzie umieszczony w otwartym świecie, a gracze będą mogli ścigać się w nocnych pojedynkach. Wspomniano też o 5 unikalnych sposobach zabawy: Speed, Style, Build, Crew i Outlaw. Przyszli zawodnicy będą mógli zwiedzać fikcyjne otoczenie w West Coast Ventura Bay, a obszar będzie podzielony na Śródmieście, Port i Kaniony.

Na pełny zwiastun, oraz gameplay z opcji personalizacji będziemy musieli poczekać na targi E3, które odbędą się 15 czerwca.

Galeria:
FLMxVOO.jpg
17828471416_9ea69cb027_c.jpg
17854818115_dfa3a81031_c.jpg
2016014312.jpg
nfs-mania_nfs_2015_964.jpg
nfs-mania_nfs_2015_brz.jpg

Online

Reklama

#2 28 maja 2015 (14:52)

POINTMAN
MODERATOR
Skąd: Zamość aka. ZMC
Data rejestracji: 11 grudnia 2010
Liczba postów: 4,452

Odp: Need For Speed [2015]

Dla mnie szału nie ma, to że 2 lata grę robili, to nie powinno być nic niezwykłego tylko standard po tym jak Undercover EA wydało.

A do czasu aż nie pokażą trailera z faktycznym gameplayem to nawet mnie to nie interesuje, bo już screeny to czyste bullshooty, wszystkie są na autach skupione z rozmytym tłem do granic przyzwoitości, a różnica miedzy 1 a pozostałymi jest wręcz spora, a ostatni... tam to zupełnie poszaleli graficy.
Battlefield Hardline też na screenach wyglądał mega, a co wyszło to każdy już widział...


WoT:(Pref. EU1) Pointman0 | Armored Warfare: Pointman0 |Steam: POINTSHADOW
3RIDE4LIFE!87642050244034697145.png

Offline

#3 15 czerwca 2015 (21:29)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 487

Odp: Need For Speed [2015]

Najsys, jedynie nie podoba mi się kamera oraz styl prowadzenia wozów.


Ostatnio edytowany przez Adrian98PL (6 lipca 2015 (16:45))

Online

#4 15 czerwca 2015 (21:46)

ZIPOLL83PL
MODERATOR
Skąd: 38-200
Data rejestracji: 3 stycznia 2011
Liczba postów: 2,453

Odp: Need For Speed [2015]

Faktycznie ta kamera beznadziejna, jak jemu się udało tak prowadzić auto to ja nie wiem. Mam nadzieję że w opcjach będzie możliwość jej wyłączenia.


zipoll.jpg

Offline

#5 16 czerwca 2015 (05:56)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 487

Odp: Need For Speed [2015]

Na twitterze potwierdzili, że będzie można zmieniać tryby kamery  na te dynamiczniejsze i bardziej statyczne.

Online

#6 16 czerwca 2015 (14:24)

POINTMAN
MODERATOR
Skąd: Zamość aka. ZMC
Data rejestracji: 11 grudnia 2010
Liczba postów: 4,452

Odp: Need For Speed [2015]

O widze ze maja "filmowa" grafike, ciekawe jak bardzo zjada z detali na premiere... a kamera no comments... bardzo ladnie tuszuje model jazdy...


WoT:(Pref. EU1) Pointman0 | Armored Warfare: Pointman0 |Steam: POINTSHADOW
3RIDE4LIFE!87642050244034697145.png

Offline

#7 16 czerwca 2015 (15:42)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 487

Odp: Need For Speed [2015]

Jak ktoś chce posłuchać muzyki z prezentacji NFSa to proszę bardzo. Jedynie nie udało mi się odnaleźć tej trzeciej piosenki, gdy jest ukazany gameplay. EDIT: Znalazłem ją smile
Muzyka z trailera:

Muzyka z pokazu tuningu:

Muzyka z gameplayu:

Ostatnio edytowany przez Adrian98PL (6 lipca 2015 (17:11))

Online

#8 6 lipca 2015 (16:36)

Adrian98PL
ROTRS
Skąd: Katowice
Data rejestracji: 22 stycznia 2011
Liczba postów: 487

Odp: Need For Speed [2015]

Potwierdzone info:
- NFS 2015 posiada ogromny otwarty  świat (dwa razy większy od tego z NFS Rivals)
- Gra zabiera nas do wirtualnego miasta, zwanego „Ventura Bay", inspirowanego prawdziwym Los Angles
- Mapa jest podzielona na strefy/dzielnice, takie jak Przedmieście, Kaniony, czy Centrum miasta
- Każda z dzielnic ma tzw. „aktywnośc policji", co oznacza że w zależności od dzielnicy gliny mogą mieć nas gdzieś, mogą co chwilę zaczynać pościgi, czy też w niektórych strefach ich w ogóle nie będzie
- Cała mapa jest dostępna od początku gry
- Gra nie posiada trybu dnia i nocy, cały gameplay rozgrywa się od zmierzchu do świtu
- NFS 2015 posiada realistyczne wykonanie deszczu
- Jest 5 różnych dróg rozwoju: speed, style, build, crew oraz outlaw.
- W grze występuje 5 osobistości znanych jako ikony, które reprezentują jedną z 5 ścieżek rozwoju w nowym NFS
- Deweloperzy nowego NFSa współpracują z SpeedHunters, by móc odwzorować w grze autentyczną miejską kulturę samochodową
- Kluczem gry jest szeroki zakres tuningowania pojazdów
- W grze pojawią się znane z rzeczywistości firmy, takie jak Liberty Walk, Rocket Bunny, KM4SH, AEM itd.
- Wizualna modyfikacja samochodów zawiera tuningowanie: przednich/tylnich zderzaków, paneli bocznych, nakładki na reflektory, przednie/tylnie światła, spojlery/skrzydła dla bagażnika/dachu, przednie/tylnie rozgałęźniki (?), maski/pokrywy silnika, kolory szyb, koła/felgi, lusterka wsteczne, rury wydechowe, tablice rejestracyjne, nadkola. Wszystkie elementy mogą zostać pomalowane oddzielnie. System audio jest potwierdzony.
- W grze znajdują się również zwiększanie wydajności samochodu. Narazie potwierdzona jest zmiana hamulców, system wydechowy, turbosprężarka oraz silnik
- Są 2 możliwości tuningu osiągów. Prosty oraz zaawansowany. Prosty jest jak w MW'05: przyśpieszenie/najwyższa prędkość, drift/grip itd. Zaawansowany tryb jest znacznie skomplikowany: pozwala ustawić przednie/tylnie ciśnienie w oponach, zachowanie na drodze luz/mocny docisk, zakres skrętu, siła docisku itd.
- Tuning wizualny to także nakładanie naklejek/malowań. Możesz je przemalowywać i kombinować jak nakładać je na swoje własne samochody. Własne malowania też są potwierdzone
- brak neonów
- brak widoku z kokpitu
- wiele trybów kamery
- lista samochodów składa się z tunerów, muscle carów oraz egzotyków
- 5-cio samochodowy limit garażu. Będzie można sprzedawać części tuningowe jak i samochody
- samochody posiadają system zniszczeń
- do grania potrzeba stałego połączenia z internetem
- Twój rozwój jest określany przez zdobycie punktów reputacji. Możesz je zdobywać podążając 5 różnymi stylami rozgrywki, tuningując swój samochód, lub jeśli posiadasz inne gry (pewnie poprzednie nfs). Również poprzez robienie fajnych screenshotów i udostępnianie ich możesz zdobywać punkty XP
- mimo iż punkty doświadczenia zdobywane są w 5 różnych dziedzinach, trafiają one do „jednego banku"
- mimo iż gra wymaga stałego połączenia, istnieje tryb single player, w którym nie mogą dołączyć do Ciebie inni gracze. Możesz również prowadzić tryb kariery ze swoimi przyjaciółmi
- strefy szybkości oraz fotoradary potwierdzone
- Zmodyfikowany system AllDrive
- brak manualnej skryzni biegów
- muzyka hip-hop i trap
- jedyną platformą na którą będzie nfs to origin
- 2 różne edycje: standardowa i deluxe
- premiera gry to 3.11.15 w USA, oraz 5.11.15 w Europie
- Powrót zwykłego zarabiania gotówki i kupowania za nią przedmiotów zamiast dostawania wszystkiego za darmo, bez pominięcia speedpointsów (z np. MW '12 lub Rivals) które powrócą w formie.
- Znajdźki, bajery do zbierania, jak bilboardy w MW'12 albo gołębie w GTA IV

Źródło: https://www.reddit.com/r/needforspeed/c … confirmed/
Tłumaczenie by Adrian98PL

Online

Stopka

▲ W GÓRĘ  |  2010-2017 © ROTRS.pl All rights reserved. DESIGNED BY NITRODESIGN.EU