Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Witaj na forum Riders Of The Rising Sun...

» Jeśli jeszcze nie jesteś naszym użytkownikiem, dołącz do nas i zarejestruj się już teraz!
» Osoby które są chętne aby wstąpić do klubu zapraszamy do działu "nabory".
» Osoby które są w klubie mają dostęp do ukrytych działów i funkcji forum.


» Nowy dział - GRAND THEFT AUTO V

Zasady korzystania z forum

Musisz zgodzić się z zasadami forum, aby kontynuować rejestrację

Regulamin jest własnością forum ROTRS.pl i zabrania się jego kopiowania.
Regulamin obowiązuje wszystkich, bez wyjątków, każdy ma obowiązek go przestrzegać.


Rejestrując się na forum, oświadczasz, iż zapoznałeś/aś się z poniższym Regulaminem, a także zgadzasz się na wysyłanie na Twoje konto mailowe e-maili o nowościach dodanych na forum oraz innych informacjach!


§1. Postanowienia ogólne.

1. Rotrs.pl Group nie odpowiada za treść zamieszczoną przez użytkowników na forum, każdy ma prawo wyrażać swoją opinię.
2. Na forum zabrania się używania słów powszechnie uznawanych za bluźnierstwa.
3. Każdy użytkownik powinien traktować innych tak jak sam chciałby być traktowany.
4. Pouczanie jak i podważanie wszelkich decyzji Administratora oraz moderatora jest zabronione i będzie karane.
5. Zabrania się reklamowania jakichkolwiek stron internetowych (nie dotyczy to linków z youtube, demotywatory, itp).
6. Nie złościmy się publicznie, a wszelkie porachunki załatwiamy poprzez komunikatory internetowe lub prywatne wiadomości.
7. Spamowanie i floodowanie jest zabronione.



§2. Konta, avatary i sygnatury.

1. Zakładając konto nie ma możliwości późniejszego usunięcia go i kierowanie próśb do administracji w sprawie usunięcia go jest bezcelowe.
2. Zabrania się zakładania multikont (Multikonta to kilka kont obsługiwanych przez tego samego człowieka). Jeżeli tworzysz multikonta, to my o tym wiemy i zostaniesz ukarany permamentynm banem.
3. Avatar użytkownika musi mieć rozmiar 130x130 pikseli i nie może ważyć więcej niż 100kb.
4. W swojej sygnaturze użytkownik może umieścić maksymalnie jeden obrazek o roździelczości nie większej niż 500x150 pikseli, oraz maksimum 2 linijki tekstu.
5. Avatar / sygnatura nie może zawierać treści niezgodnych z prawem oraz łamiących ogólno przyjęte normy kulturalne.
6. Administracja może usunąć avatar / sygnaturę, gdy łamie Regulamin.
7. Żaden z użytkowników nie ma prawa zabronić komuś innemu przebywania na forum i brania czynnego udziału w życiu ROTRS.



§3. Pisanie tematów i postów.

1. Na forum używamy tylko języka Polskiego (wyjątkiem są wyrazy i skróty np. club, race, part, faq itd).
2. Pisząc temat / post na forum użytkownik powinien starać się pisać poprawnie, bez błędów ortograficznych, używając interpunkcji.
3. Użytkownik powinien starać się, aby temat / post pisany przez niego wyglądał schludnie i czytelnie.
4. Zabrania się pisania w "TeN SpOSób", oraz z "caps lockiem", nie wyróżniamy swoich postów ani tematów ozdabiając je np. kursywą, pogrubieniem lub kolorem.
5. Nie jest dozwolone zakładanie bezsensownych tematów lub dublowanie już istniejących. Pisanie bezsensownych postów np. w postaci samego emotikona, lub "nom", "yhy" itp. jest bezcelowe, ponieważ takie posty zostaną natychmiastowo przeniesione do archiwum a użytkownik zostanie ukarany.
6. Dozwolone jest pisanie posta pod postem przez tego samego użytkownika tylko jeśli poprzedni post jest starszy niż tydzień.



§4. ShoutBox

1. Shoutbox jest częścią forum i tak samo na nim obowiązują zasady zawarte w Regulaminie.
2. Zabrania się pisania więcej niż pięć wiadomości pod rząd.
3. Tak jak w przypadku pisania postów i tematów na forum zabrania się dekorowania czcionki. Nie dotyczy administratora i moderatora.
4. Shoutbox jest miejscem "luźnych rozmów" na każdy temat, należy zachować odpowiedni dystans do żartów aby nikogo nieumyślnie nie obrazić.



§5. Rangi

1. Na forum występują następujące rangi:

  » ADMIN - Osoby zarządzające działaniem całego forum oraz stroną techniczną.
  » SERVER SUPPORT - Osoby zarządzające działaniem serwera i stroną techniczną.
  » VIP - Very Important Person. Osoby które co jakiś czas wspomagają finansowo forum.
  » MODERATOR - Osoby zarządzające działaniem całego forum - prawa ręka admina.
  » REKRUTER - Osoby zajmujące się przyjmowaniem do klubu nowych osób.
  » ROTRS - Klubowicze bez których ROTRS nie miałoby prawa bytu!
  » ROTRS NEW - Osoby które są świeże i dostały się do klubu.
  » ROTRS FRIEND - Osoby zaprzyjaźnione z forum.
  » ROTRS WARNED - Klubowicz ukarany za nieprzestrzeganie Regulaminu, ma ograniczony dostęp do forum
  » USER - Zwykły użytkownik forum.
  » USER WARNED - Użytkownik ukarany za nieprzestrzeganie Regulaminu, ma ograniczony dostęp do forum.

2. Zabrania się używania kolorów na forum. Kolor czerwony zarezerwowany jest dla Administratora, zielony dla Moderatora. Wszelkie ważne informacje / poprawki w postach będą oznaczane tym kolorem.
3. Aby otrzymać rangę "Klubowicz rotrs" należy złożyć podanie w dziale "nabory".



Regulamin może zawierać pewne niedociągnięcia i może ulec zmianie, lecz o każdej zmianie poinformujemy z wyprzedzeniem.
Ostatnia aktualizacja regulaminu: 2015-07-16.


Stopka

▲ W GÓRĘ  |  2010-2017 © ROTRS.pl All rights reserved. DESIGNED BY NITRODESIGN.EU